SK Bystřian Kunčice

Starší dorost 10.6.2006, sobota | 26. kolo

V posledním kole sezóny 2005/2006 se naši starší dorostenci střenuli s Olympii Hradec Králové, která je suvereně druhá za vedoucí Slavii. Zápas se hrál za pěkného počasí se slušnou diváckou účastí. Soupeř byl favoritem a ukázal to i v celých devadesáti minutách. V prvním poločase obdrželi naši borci tři branky. Po změně stran byla jedinou brankovou útěchou úspěšná střela Hornycha, který po Bártově přihrávce v 60. minutě snížil na 1:3. Do konce normální hrací doby jsme utržili ještě dva zásahy a konečný výsledek proto zněl 1:5 (0:3). Jediným stinným momentem utkání byl okamžik z 65. minuty, kdy si jeden z hráčů Olympie ošklivě poranil koleno bez cizího přičinění a byl odvezen sanitkou do nemocnice. Sezóna krajského přeboru pro starší dorostence skončila úspěšným 5. místem.

Branky: Hornych

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Novák (46. Hylský) - Klapka R., Němec (50. Kubišta), Pechar, Dvořák - Hornych, Bárta

Starší dorost 3.6.2006, sobota | 25. kolo

K předposlednímu kolu zajížděli naši dorostenci do Předměřic. Ve 40. minutě padla první branka, kterou vsítil Hornych. O tři miuty později domácí srovnali. Pět minut po změně stran zvýšil na 2:1 pro zelenobílé Novák a krátce po tom přidal další branku Hornych na 3:1. Soupeři se podařilo snížit a hra se vyrovnala. Byly k vidění nastřelená břevna na obou stranách. V minutě 65. zvýšil již na rozdíl dvou branek opět Novák. Patnáct minut před koncem zápasu uzavřel brankový účet třetím gólem Hornych a zapsal si tak další hetrik. Zvítězili jsme jasně 2:5 (1:1) a v posledním kole přivítáme doma v tabulce první Slavii.

Branky: Hornych 3, Novák 2

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Mareček - Dvořák, Bárta, Kubišta, Klapka - Hornych, Novák

Starší dorost 27.5.2006, sobota | 24. kolo

Dnešní mistrovské utkání 24.kola Krajského přeboru staršího dorostu nachystalo střetnutí našeho Bystřianu s celkem z Rychnova nad Kněžnou. Do zápasu jsme vstoupili aktivně a již v 5. minutě z toho pramenila branka Radka Nováka, 1:0. Soupeř ovšem nezahálel a v minutě 15. snížil na 1:1. Dvě minuty před koncem poločasu přišlo překvapení pro naše barvy. Hosté zvýšili na 1:2. Po změně stran však přišla naše odpověď a hned ve 47. minutě srovnal Hornych na 2:2. Tento stav zůstal jako konečný a z utkání se soupeřem, který je v tabulce hned za námi na 5 místě, jsme si odnesli jeden mistrovský bod za remízu 2:2 (1:1). V předposledním kole zajíždí tým do Předměřic, které jsou beznadějně poslední v tabulce.

Branky: Novák, Hornych

Sestava: Vítek - Barvíř, Trutnovský, Šulc (5. Ryba), Mareček - Dvořák, Bárta, Kubišta, Klapka R. - Hornych, Novák

Starší dorost 21.5.2006, neděle | 23. kolo

V zápase 23. kola jsme zajížděli na hřiště Hořic, které jsou ve středu tabulky. Utkání bylo vyrovnané a naznačoval to také poločasový výsledek 1:1, kdy za naše barvy skóroval Bárta. Po změně stran přidaly oba celky opět po jedné brance. Za Bystřian zamířil mezi tři tyče opět Bárta a z Hořic jsme si tak odváželi bod za remízu 2:2 (1:1). V příštím kole se utkáme s Rychnovem nad Kněžnou.

Branky: Bárta 2

Sestava: Vítek - Barvíř, Trutnovský, Šulc, Mareček - Dvořák, Bárta, Kubišta, Klapka R. - Hornych, Novák

Starší dorost 17.5.2006, středa | 15. kolo

V dohrávce 15. kola zavítali naši starší dorostenci na půdu celku RSCM Rozkoš. Utkání bylo plně v naší režii a největší hvězdou byl kunčický kanonýr Zdeněk Hornych. V prvním poločase vsítil jednu branku a do kabin jsme tak šli za stavu 1:0 pro naše barvy. Ve druhé polovině utkání přidal ten samý hráč ještě další tři góly a o zisku tří mistrovský bodů nebylo pochyb. Zvítězili jsme 4:1 (1:0) a v dalším kole starší dorost zajíždí do Hořic.

Branky: Hornych 4

Sestava: Vítek - Novák, Šulc, Klapka A., Mareček - Barvíř, Němec, Dvořák, Pechar - Bárta L., Hornych

Starší dorost 13.5.2006, sobota | 22. kolo

Starší dorostenci přivítali na krásný domácí pažit soupeře ze Dvora Králové nad Labem. Zápas se stal exhibicí pro naše hráče i sledující fanoušky. První poločas skončil naším těsným vítězstvím 1:0 po zásahu Hornycha ze 30. minuty. Ve druhé půli se pustila od 50. minuty kunčická kanonáda. Začal jí opět Hornych, 2:0. Soupeř v minutě 60. vsítil svoji jedinou branku na 2:1, kterou dal Řežábek. V 65. minutě dal na 3:1 Bárta. Ve zbytku utkání rozvlnil Bystřian soupeřovu síť ještě třikrát. Dvě branky přidal Hornych a jednu Pechar. Konečný účet zápasu 6:1 (1:0). Ve středu 17.5. zavítáme k dohrávce na hřiště RSCM Rozkoš.

Branky: Hornych 4, Bárta, Pechar

Sestava: Vítek - Barvíř, Trutnovský, Klapka A., Novák - Klapka R., Bárta, Machač (60. Kubišta), Dvořák (80. Ryba) - Pechar, Hornych

Starší dorost 10.5.2006, středa | 16. kolo

V dohrávaném 16. kole krajského přeboru staršího dorostu se střetnuli naši dorostenci s celkem z Úpice. V utkání, kterému přálo krásné letní počasí, padla jediná branka, kterou vsítil útočník Zdeněk Hornych a rozhodl tak o zisku tří bodů pro zelenobílé. V sobotu se utkáme doma s Dvorem Králové nad Labem.

Starší dorost 6.5.2006, sobota | 21. kolo

Naši starší dorostenci se v utkání 21. kola střetnuli s Vrchlabím. Utkání mělo šťastný konec pro naše barvy. Soupeř z 10. příčky tabulky hrál aktivní fotbal s řadou příležitostí. Náš celek jel k utkání s jedenácti hráči z důvodu souhry zápasů s dospělými týmy. Za celé utkání nastřelili borci z Vrchlabí dvakrát břevno a sudí jim neuznal branku z důvodu faulu na našeho brankáře. Tříbodový zásah za naše barvy vsítil v 70. minutě Lukáš Bárta a s notnou dávkou štěstí jsme z Vrchlabí odjížděli s plným počtem bodů. Ve středu přivítáme v dohrávce na našem hřišti Úpici.

Branky: Bárta

Starší dorost 29.4.2006, neděle | 20. kolo

V utkání 20. kola se naši starší dorostenci utkali se Slavií Hradec Králové, která je suverénem Krajského přepoboru staršího dorostu bez jediné ztráty bodu. Soupeř z kraje zápasu udeřil a dostal se do jednobrankového vedení, které do konce prvního poločasu ještě navýšil o jeden úspěšný zásah. Do šaten tedy naši borci odcházeli za stavu 0:2. Ve druhé půli jsme si vytvořili pár příležitostí,ale žádná neznamenala změnu v zápisu o utkání. Soupěř potvrdil svoje kvality,ale náš výkon v některých momentech postrádal důraz a dravost v koncovce. Příští sobotu zajíždí starší dorostenci do Vrchlabí.

Branky: 0

Sestava: Vítek - Novák, Šulc, Klapka A., Mareček - Klapka R., Dvořák (80. Kubišta), Němec, Pechar (55. Barvíř) - Bárta L., Hornych

Starší dorost 23.4.2006, neděle | 19. kolo

Starší dorostenci se v dnešním kole střetnuli s celkem Nového Města nad Metují. V kompletní sestavě sehráli bojovné utkání, které rozhodla jediná branka, již však vsítil soupeř v 55. minutě. Dle slov trenéra Hornycha podali jeho svěřenci nejlepší výkon jarní části sezóny. Kouč byl s výkonem spokojen, ale štěstí měl dnes na svých kopačkách soupeř a zvítězil 1:0 (0:0). Za týden v sobotu přijede na kunčický pažit hradecká Slavia.

Branky: 0

Sestava: Vítek - Dvořák ( Barvíř ) , Šulc, Klapka A., Mareček ( Kubišta ) - Klapka R., Němec, Pechar, Novák - Bárta, Hornych

Starší dorost 15.4.2006, sobota | 18. kolo

Předzápasem A týmu bylo střetnutí staršího dorostu s Týništěm. V úvodu utkání se soupeř dostal do vedení. Po smolném odkopu stopéra Šulce, který zblokoval hostující hráč, se míč dostal za záda domácího brankáře, 0:1. Po zbytek první půle měli naši hráči herní převahu, ale žádná z šanci branku nepřinesla. Po deseti minutách druhého poločasu se podařilo zelenobílím vsítit gól, když po centru Hornycha zamířil mezi tři tyče Roman Klapka, 1:1. Do konce utkání měl Bystřian opět převahu, ale tolik kýženou branku nevstřelil. Utkání skončilo smírně 1:1 (0:1), přestože byly Kunčice lepším celkem. Příští neděli zajíždí starší dorost do Nového Města nad Metují.

Branky: Klapka R.

Sestava: Vítek - Barvíř ( 70. Kubišta ), Šulc, Klapka A., Mareček - Klapka R., Němec, Dvořák ( 65. Pechar ), Novák - Bárta, Hornych

Starší dorost 9.4.2006, neděle | 17. kolo

Starší dorostenci zajížděli po dvou odložených utkání k prvnímu mistrovskému zápasu po zimní přestávce na Nový Hradec Králové. Přes nepřízeň počasí hlavně v prvním poločase byli naši borci lepším týmem, který si vytvořil několik gólových příležitostí, ale pouze jediná z 65. minuty přinesla změnu skóre. Úspěšným střelcem byl mladý Tomáš Němec. Bystřian porazil svého soupeře 1:0 (0:0) a v příštím utkání přivítá doma soupeře z Týniště.

Branky: Němec Tomáš

Sestava: Vítek - Novák, Šulc, Klapka A., Mareček - Klapka R., Němec, Pechar (46. Dvořák), Trutnovský (75. Kubišta) - Bárta, Hornych

Starší dorost 6.11.2005, neděle | 14. kolo

Dnes od 14 hodin sehráli starší dorostenci předehrávaný zápas jarní části sezóny s Opočne. V prvním kole deklasovali naši borci ve své premiéře v Krajském přeboru tohoto soupeře jednoznačně 9:0. Dnešní zápas se již od začátku začal pro zelenobílé vyvíjet dobře, když v 10. minutě vstřelil svoji šestou branku sezóny záložník Radek Novák. O deset minut později přidal úspěšný zásah mezi tři tyče Hylský, 2:0. Do přestávky se skóre již nezměnilo. Ve druhé půli soupeř jedenkrát překonal kunčického brankáře Vítka, ale kanonýr Hornych za Bystřian dvakrát skóroval a uzavřel účet zápasu na konečných 4:1 (2:0) pro Kunčice. Starší dorostenci tak přezimují na velmi pěkném 4. místě.

Branky: Novák, Hylský, Hornych 2

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec, Hylský, Novák - Bárta, Hornych

Starší dorost 29.10.2005, sobota | 13. kolo

Předzápasem A týmu bylo střetnutí našich starších dorostenců s celkem Předměřic, beznadějně posledním týmem v Krajském přeboru starších dorostenců. V 10. minutě otevřel svojí šestou brankou v sezóně účet zápasu Hylský, 1:0. Soupeř vyrovnal o deset minut později po úspěšném zásahu Leila. V minutě 35. zvyšoval na 2:1 pro zelenobílé ze značky pokutového kopu Hornych. Pět minut před přestávkou zvýšil na 3:1 opět úspěšný střelec penalty. Čtvrt hodiny po změně stran snížil na rozdíl jediné branky znovu předměřický Leil. O dvě minuty později ovšem uklidnil domácí zásahem mezi tři tyče Bárta, 4:2. Starší dorostenci si připsali povinné vítězství 4:2 a v neděli 6.11. zavítají k jarní předehrávce do Opočna.

Branky: Hylský, Hornych 2, Bárta

Sestava: Vítek - Barvíř (46. Šenk), Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec, Hylský, Novák (65. Dávid) - Bárta, Hornych

Starší dorost 22.10.2005, sobota | 12. kolo

Starší dorostenci zajížděli k utkání do Rychnova nad Kněžnou. Neznámý soupeř, který je o příčku níže jen kvůli horšímu skóre, nastoupil v plné sestavě stejně jako naši borci. První poločas jsme prohráli golém do "šatny" ze 45. minuty 1:0. Domácí krátce po změně stran přidali další branku, 2:0. Vzápětí však náš nejlepší střelec Hornych snížil na rozdíl jedné branky. O deset minut později rozvlnil síť svojí premiérovou brankou v této sezóně Mareček, 2:2. Poté se úspěšným zákrokem při pokutovém kopu blýskl kunčický brankař Vítek. V 70. minutě byl za druhou žlutou kartu vyloučen kunčický Klapka A. a dohrávali jsme v oslabení. O dvě minuty později dostal Kunčice do vedení svým pátým gólem sezóny Hylský, 3:2. Tři minuty před koncem poločasu vyrovnali domácí na konečných 3:3. V příštím kole přivítáme na domácím pažitu soupeře z Předměřic.

Branky: Hornych, Mareček, Hylský

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec, Mareček, Novák - Hylský, Hornych

Starší dorost 15.10.2005, sobota | 11. kolo

Za dnešního pěkného počasí se střetli naši starší dorostenci s celkem z Hořic. Utkali se dvě vyrovnaná mužstva, která nechtěla ztrácet mistrovské body. Po prvním poločase jsme prohrávali 0:1, když se soupeř za přispění naší obrany trefil ve 30. minutě mezi tři tyče. Deset minut po změně stran byl v pokutovém území faulován kunčický útočník Hylský a sudí nařídil po právu pokutový kop. K míči se postavil kanonýr Hornych, otřel svoji střelu o levou tyč a typickým "angličanem" snížil na 1:1. Žádný z týmu již další změnu skóre nepřipustil a dorostenci si připsali další mistrovský bod. Příští sobotu zavítají do Rychnova n/K..

Branky: Hornych (PK)

Starší dorost 9.10.2005, neděle | 10. kolo

Dorostenci zajížděli v 10.kole Krajského přeboru do Dvora Králové nad Labem. Utkání měli naši borci od úvodního hvizdu pod kontrolou. Již ve 3. minutě se přesně trefil útočník Hornych, který o sedm minut později přidal další branku na 2:0. V 15. minutě překonal domácího brankáře Němec, 0:3. Po půlhodině hry završil kanonýr Hornych svůj hetrik, když prostřelil brankáře Dvora do třetice, 0:4. Po změně stran sice domácí rozvlnili síť Bystřianu, ale v minutě 65. zasadil domácím Hylský pátý zásah. Skóre se po této brance již neměnilo a zelenobílí si přivezli ze Dvora Králové zasloužené tři body po kvalitním výkonu. V příštím kole přivítají starší dorostenci doma Hořice.

Branky: Hornych 3, Němec, Hylský

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec (75. Šenk), Mareček (80. Khol), Novák - Hylský, Hornych

Starší dorost 1.10.2005, sobota | 9. kolo

Na domácí půdě přivítali starší dorostenci soupeře z Vrchlabí. Zápas byl rozhodnut již v první půli, když se za zelenobílé trefili Bárta a Němec. Soupeř nepředváděl žádnou oslnivou hru, a proto zůstaly tři body zaslouženě v Kunčicích. Příští mistrovské utkání sehrají naši borci ve Dvoře Králové nad Labem.

Branky: Bárta, Němec

Sestava: Vítek - Barvíř (65. Šenk), Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Novák, Hylský T. - Bárta (83. Ryba), Hornych

Starší dorost 24.9.2005, sobota | 8. kolo

Starší dorostenci v 8. kole Krajského přeboru zajížděli k zápasu na trávník suveréna Slavie Hradec Králové, který zatím neztratil jedinný mistrovský bod. V prvním poločase diváci branku neviděli, ale po změně stran se rozjel brankostroj domácích, kteří zasadili zelenobílým tři zásahy a bylo rozhodnuto. Dorostenci podlehli Slavii 0:3 (0:0) a v příštím zápase přivítají doma Vrchlabí.

Branky: 0

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Novák, Hylský T. - Bárta, Hornych

Starší dorost 17.9.2005, sobota | 7. kolo

Před zápasem A mužstva sehráli starší dorostenci mistrovské utkání s celkem Nového Města nad Metují, které je ve středu tabulky Krajského přeboru staršího dorostu. V první poločase branku diváci neviděli. Po změně stran skóroval za zelenobílé záložník Hylský, 1:0. Hosté snížili za značné pomoci domácí obrany a našim borcům se již nepodařilo skórovat, aby získali plný počet bodů do mistrovské tabulky. Zápas tak skončil smírně 1:1 (0:0). K příštímu utkání zajíždí starší dorostenci na hřiště suveréna Krajského přeboru Slavie Hradec Králové.

Branky: Hylský

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. (40. Šenk) - Klapka R., Němec T., Novák, Hylský T. - Bárta, Hornych

Starší dorost 11.9.2005, neděle | 6. kolo

Starší dorostenci zajížděli k dalšímu zápasu Krajského přeboru do Týniště. Tým nastoupil ve stále stejné stabilní sestavě, které se poměrně daří. První a, jak se také později ukázalo, poslední branku zápasu vstřelil kunčický kanonýr Hornych v 25. minutě z pokutového kopu. Kunčický tým byl po celé utkání lepším mužstvem a zasloužene zvítězil, i když pouze 1:0, přestože měl brankových příležitostí mnohem více. V zápase sedmého kola přivítájí starší dorostenci doma Nové Město n. Metují.

Branky: Hornych (PK)

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Bárta (60. Šenk), Novák - Hylský T., Hornych

Starší dorost 3.9.2005, sobota | 5. kolo

V dnešním mistrovském utkání přivítali starší dorostenci v plné sestavě soupeře z Nového Hradce Králové. První poločas skončil bezbrankovou remízou. Po změně stran spustili naši borci kanonádu a soupeře rozstříleli čtyřmi zásahy, když se postupně trefili: Novák, Šulc, Hornych, Bárta. Utkání skončilo jednoznačnou výhrou 4:0 (0:0) pro zelenobílé, kteří v příštím kole zavítají do Týniště.

Branky: Novák, Šulc, Hornych, Bárta

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Bárta, Novák - Hylský T. (75.Dávid), Hornych

Starší dorost 27.8.2005, sobota | 4. kolo

Starší dorostenci zavítali k zápasu 4. kola na hřiště Úpice. První poločas podlehli soupeři 1:0. Po změně stran snížil za zelenobílé po pěkné přihrávce, již stabilně velmi dobře hrajícího, Němce útočník Hornych, 1:1. Deset minut před konečným hrizdem zachyboval kunčický stopér Trutnovský a musel před poutovým územím faulovat. Soupeř z přímeho kopu po nedorozumění brankáře s obranou vstřelil vítěznou branku na 2:1 (1:0). V sobotu 3.9. přivítají naši borci celek z Nového Hradce Králové.

Branky: Hornych

Sestava: Vítek - Barvíř, Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Bárta, Novák - Hylský T., Hornych

Starší dorost 25.8.2005, čtvrtek | 1. kolo

V dohrávaném 1. kole letošní sezóny přivítali naši starší dorostenci tým z Opočna. Celé utkání bylo v režii našich borců, kteří soupeře doslova deklasovali. V prvním poločase se po parádním průniku přes půl hřiště trefil nejprve v 15. min. záložník Novák, který později stihnul do přestávky dokonat hetrik. Po změně stran zamířil čtyřikrát po sobě mezi tři tyče za přispění spoluhráču útočník Hornych a gólový účet na konečných 9:0 (4:0) dokončil Klapka Roman. Očekávané "desítky" se diváci nedočkali. Příští utkání sehrají starší dorostenci v sobotu v Úpici.

Branky: Hornych 4, Novák 3, Klapka R. 2

Sestava: Vítek - Barvíř (60. Šenk J.), Šulc, Trutnovský, Klapka A. - Klapka R., Němec T., Bárta, Novák - Hylský T. (70. Khol P.), Hornych

Starší dorost 20.8.2005, sobota | 3. kolo

K zápasu 3. kola Krajského přeboru zavítalo na hřiště SK Bystřianu Kunčice mužstvo RSCM Rožkoš. V prvním poločase se za zelenobílé dvakrát trefil Tomáš Hylský a hosté odpověděli jedním zásahem. Po změně stran přidali naši borci ještě dvě branky po trefách Hornycha a Nováka a zaslouženě zvítězili 4:1 (2:1).

Branky: Hylský 2, Hornych, Novák

Starší dorost 14.8.2005, neděle | 2. kolo

Dnes od 17 hodin sehráli starší dorostenci ve 2. kole krajského přeboru první zápas sezóny, protože první kolo bylo na žádost soupeře odloženo. Los jim připravil velmi ambiciózního soupeře z Hradce Králové, Olympii. V prvním poločase byl výkon našeho celku žalostný. Po změně stran se hra našeho celku částečně zlepšila, ale soupeř byl o třídu lepší a rozvlnil naši síť celkem sedmkrát, bystřian pouze jedenkrát brankou brankou Bárty. V příštím kole přivítají starší dorostenci doma RSCM Rozkoš.